❁ Disclaimer ❁

Status : I love thatcherjoe videos !
Hi, im chien the owner of this blog. Don't forget to follow my pretty's blog ya ? Leave you footprints at my cute taggie board , for you information i'm a chinese girl mixed blood . The generation of "CHIEN's" family . I was born on 18 oct 98'. 17 y/o on 2015 <3 .I adore Zoella, Joe sugg and other british youtubers xx) Be nice here.Best viewed ; Google Chrome .




About Stuffs Affies Entry


❁ Follower's ❁


❁ D'Banner ❁


❁ Tagboard ❁

Don't hate me girl because i'm beautiful.
♔ no HARSH word.
♔ Give me your own Link No email please ?.
♔ Im Just a lil girl who love Gdragon so much



❁ Instagram ❁

Follow @chiensiewyew


❁ Credits ❁

Best viewed ; Google Chrome
DESIGNER BLOG : SHERLLINE
CODING MAKING : IM FORGOT THE LINK OF THE BLOG


♚ Older Post Future ♚


♔ Review "Girl Online" by Zoella ♔

"Girl Online" By Zoella


Hello readers, hari ni nak review satu novel English. a fiction novel, siapa tak kenal ZOE SUGG aka ZOELLA A famous blogger, youtubers. Well, lama sangat dah cari buku ni di sarawak. akhirnya jumpa juga minggu lepas kat popular bookstore. Kira beruntung tau sebab novel dia baru release bulan 11. Novel ni ada 44 Chapter dengan 346 muka surat. Saya mengambil masa 5 hari je untuk baca novel ni. Seriously GEMPAKK gile2. korang patut beli, tak rugi kalau beli. masih offer 20% korang *winkwink. 

Nak cerita sikit pasal novel ni, The main characters is Penny berumur 15 almost 6teen. dia seorang blogger yang dikenali sebagai "Girl Online" tetapi Penny meletakkan diri sebagai anonymous dan hanya penny dan kawan baiknya Elliot saja yang tahu tentang "Girl Online". Penny menaruh hati(Crushing) terhadap Ollie iaitu kawan satu sekolah tetapi ollie hanya menggunakan bakat penny yang pandai dalam bidang photograph. Megan adalah kawan baik Penny sejak secondry school, malah sangat rapat tetapi telah berubah apabila dia menyertai kumpulan drama semasa sekolah menengah.  Apa yang terjadi di UK menyebabkan Penny berasa sangat malu dan mengambil keputusan mengikut ayah dan ibunya ke NYC. Apa yang terjadi? di UK? 

Di NYC dia berjumpa dengan Noah, penny jatuh cinta pada noah sejak pertama kali berjumpa dengan cara tidak sengaja. Tetapi Noah ada perkara yang dirahsiakan pada Penny. Hm? Apa rahsianya? apa rahsia Noah yang menyebabkan Penny sangat sakit hati? Ending dalam cerita ni adalah "HAPPY ENDING". ada bab2 yang akan menyebabkan korang yakin akan diri, dan tak gentar menghadapi ketakutan(FEAR). ketahui lanjut cerita ini dengan membeli novel ni di POPULAR BOOKSTORE masih ada offer 20%. Dapatkan sekarang sebab memang sangat best. Bagi pengemar novel ENGLISH jom lah baca. 

_____"Girl Online" by Zoella_____